Allt möjligt! ;D

Hej, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men då blir det ett lite längre inlägg nu!
Fredagen:
I fredas lekte jag med Jenna, vi sov över till lördagen, vi hade super kul (ajuste jag har ju redan skrivit om fredagen, oooooooopsi...)
Lördag:
Jag och Jenna julhandlade som sagt, jag köpte till mamma, pappa och Johan, jag har gjort saker till mamma och pappa, och andra i släkten.
Söndag:
I söndags hade vi en glöggfest, vi hade bakat super mkt, våra grannar kom och de har barn, så jag blev lixom en barnvakt för stunden... :)
Måndag:
I måndags var det skola, vi hade mest göra klart, ja juste vi julpysslade också, typ hela dagen! ;D
Tisdags: Vi hade bara göra klart i skolan, så det känndes som en riktigt kort dag!
Onsdag (azzå idag):
Jag gick ut med Viggo min hund, sen har jag spelat och nu e det bara 3 dagar kvar till jul!!!!!!!
Ha en skön dag!<333
Ja juste vi har ju klätt vår gran:
Sne bild, ni får vrida på huvudet lite grann så ser ni hur fin den är!!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0