Hemma...! :)

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga ;)

Nu är jag hemma, har packat upp alla miljoners kläder och saker, satt mig i soffan och andats ut.

När jag hade packat upp allting och lagt allt på golvet så blev det en stoooooor röra! ^^. Förstår inte att jag kunnat få ordning på allt. :)

Jag är jätte nöjd med mina köp! Jag hoppas att Jenna, mamma och Jennas mamma också är nöjda!

Det blir inte bild på allt. Kläderna ligger över varandra, allt får inte plats på bilden. Sedan har jag tagit lite kort på sakerna jag har köpt, men allt kommer inte på bild då heller.

Det var allt för stunden!

//Caroline


Kommentarer
Postat av: gwen

länkbyte?

2012-04-26 @ 15:56:16
URL: http://gwen.webblogg.se/



Postat av: sanna

SV: Tack så mycket, vad glad jag blir! :) Din blogg är också fin, tycker verkligen om den :) Vad händer hos dig? :)



Kramkram.

2012-04-26 @ 19:18:02
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0