Fredag!

Äntligen! Äntligen e skolan slut! Äntligen e det helg! Äntligen e...ä, skit samma! :/ Har gått ut med Viggo, min hund (om du inte visste det). Det e värkligen kallt nu. Det biter i ansiktet! :S  minus 14 hemma hos mig i morse!! Men när jag åket till Thailand blir det annat. Sol, bad, GLASS! 30-35 plussglader. Det e härligt!!
Här var vi 2011. I år ska vi till grannhotellet! Ikväll ska jag käka gott gott. Imorrn e det friidrotts tävling. Se om jag fyller på medaljhyllan. Jag tror inte det, för det e många som e duktiga!! Men jag ska göra mitt bästa och mer kan man inte göra. Ja,ja inte så intresant att skriva om friidrott nu. Hoppas ni får en härlig kväll. Ajuste imorrn börjar melodifestivalen oxå! Det ska jag se, ska du?
Pusss<333

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0