:DDDDDDD

Hej alla fina läsare, tack så mkt för alla fina kommentarer, jag blir så glad när jag ser att jag har fått en kommentar!
Jag sov ju över hos min farmor (det är därför jag inte skrivit på ett tag). Då tittade vi på bio, vi såg Alvin och gänget 3, den var jätte bra!
Men sen var vi i Sollentuna centrum och där köpte jag två design dockor, jag kommer inte i håg vad de heter... Hehe...! ;D
Här är två designer som jag har gjort, tyvärr är jag inget proffs, men jag blev i alla fall nöjd :)
Men idag gör jag inget ska kanske leka med Jenna, men inte säkert. Jag tog bara ett kort för skojs skull, men jag tycker den var ok, så jag ville visa den:
Om ni undrar vad det oranga längst upp är... så är den Bamse! ;DDDDDDD Haha...
Men en annan sak är att det är skola i morrn, efter jul och nyår, alla dessa veckor, så är det SKOLA! :D :( Vet inte om det är bra eller dåligt, för jag gillar skolan men ändå älskar jag lov...!
Ha en super bra dag!<333

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0