Opsii...........

Sry, alla läsare, förlåt att jag inte har skrivit på LÄNGE! Jag vill börja uppdatera mer, men problemet är att jag bara kan blogga ca 5 dagar i veckan (IBLAND MINDRE!) För jag får inte spela data när jag vill, för jag har speltid, och då måste jag ha en spelfri dag i veckan. Och på måndagar har jag kör efter skolan och när jag kommer hem från kören har jag friidrott. När jag kommer hem efter friidrotten ska jag duscha och gå och lägga mig. På morganen innan skolan spelar jag aldrig, och om jag leker med kompisar så spelar vi inte alltid. Men jag sparar till en ny mobil och då kommer jag kunna ha blogg-appen, så då kommer jag kunna skriva mkt mer! :D
Men jag vill ha mkt statistik, så jag blir glad om ni fortsätter att läsa och följa min blogg! Pleace!!!!
Idag är det fredag, så efter lunchen i skolan har vi inte så mkt jobb, utan vi hade klassråd, Alexandras lek och så tittade vi på Lilla Aktuellt (det gör vi alltid på fredagar).
I kväll ska jag och mamma hyra en film, vet inte vilken, men mågon blir det någ! ;D
Ha en bra kväll! <333

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0