Tävling

Hej, nu var det ett tag sedan jag kom hem från min friidrotts tävling, men hade inte tid att blogga.

På tävlingen var jag med på 60 meter och höjdhopp. Jag fick person bästa i båda grenarna. Jag kom åtta av 29 st i 60 meter. Jag gick alltså till final. I finalen kom jag sist, men det skillde bars några hundra delar. Nu springer jag på 9 sekunder, 50 hundradelar, innan sprang jag på 9 sekunder och 53 hundradelar. Så jag fick pers med 3 hundra delar ;) ^^.

I höjden kom jag 9 av 16, tror jag. Jag slog pers där också, innan hoppade jag på 1 meter och 15 centimeter, nu hoppar jag på 1 meter och 17 centimeter. Det låter inte så mycket, men det är de i den här grenen...^^. Jag är i alla fall super nöjd! :)

När jag kon hem kände jag för att fota så det gjorde jag! Vi har en fin liten buske på trädgården..!;)) Jag fotade min choklad kaka jag fick idag också! ^^

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0