Skoj!!

Har i Thailand ar allt underbart! Vi har gjort olika saker. Akt till ett kopcentrum, dar kopte jag nagra saker. Vi har ocksa vart pa olika strander, 2 st med typ 2 meter hoga vagor!!! Nastan, men bara nastan sa att man dranks... Nee skoja bara, men det kanns faktist sa!

 Hur ar det i skolan alla som gar i skolan ;) Jag gar inte i skolan!! Men pa mandag galler det...

 Hoppas ni mar toppen! Mar du inte bra sa hoppas jag att du mar battre snart. Inge roligt att ma daligt ju! Sjalv mar jag toppen!

Bilder nar jag e hemma! :)

Pussar<333

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Ville bara fråga värför du inte kollar in i kameran på din header? Puss puss på dig också!

2012-03-07 @ 15:25:50




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0