Tävling & glass!

Hej!

Nu har jag ätit middag, duschat och placerat mig i soffan. :)

Tävlingen gick jätte bra! 2 medaljer. En tredje placering i längd där jag också slog person bästa. Och sen i 600m som jag också slog person bästa i! Där kom jag tvåa. :) Jag är jätte nöjd!

Mamma hade lovat att om jag slog person bästa eller fick en medalj (vilket jag klarade) så skulle vi åka till Texas long horn, och få välja en valfri glass! Dem har massor att välja på! ;)) Jag tog en vanilj glass, ville ha 2, men hon som jobbade där sa att en kula var stor, det visade sig att en kula var 3 svenska kulor.. Sen tog jag mini marsmallows, (stavas???? ://) maränger och M&m. Detta bakade dem liksom ihop. Och då fick jag en gooood klump med glass! ;)))

Haha^^.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0