Torsdag :)

Hejsan! ;)

Nu har jag inte bloggar så mycket så för att det inte ska bli så rörigt så delar vi upp det lite.

Igår:
Det var fotbolls turnering i skolan. Våran klass förlorade båda matcherna vi körde. :( Jag stod i mål, det gick ganska bra. Innan vi kunde gå hem från Gustavs udde så skulle det bli final för dem andra, då tränade några i klassen bara för att det är kul. Då stod jag i mål. När jag tagit bollen kom en tjej i min klass med världens fart och råkade sparka till mitt finger... Nu är det blått och svullet. Men sådant händer! :) så är livet liksom! ;))

Sen på kvällen var det klassfest, det var jätte kul! Och varmt så klart! Jag tror att alla blev röda i ansiktet av utmattning.

Idag:
I skolan hade vi engelska, geografi osv. På rasten körde jag fotboll, som vanligt, men stod inte i Det verkade inte så smart. ^^ Nu ska jag snart gå ut i solen och hitta på något! Nu äntligen när sommaren är på väg! ;)

 

Dagens outfit:

Tröja: Köpt på Ullared.

Leggins: Cubus

Mitt "Ajaj finger". ^^

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0