Jenna x 3

Hej alla läsare idag var jag i täby som sagt, idag leker jag med Jenna, om du undrar varför jag skrev "Jenna x 3" så är det för att vi leker idag och så ska vi leka i morrn och på fredag, vi ska sova över torsdag till fredag,
Om Jenna:
  • Jenna har brunt hår (som ni ser på bilden).
  • Hon e SUPER snäll och min bästis.
  • Jenna föddes i Åkersberga, bor nu i Vallentuna.
  • Har en jätte bra blogg som heter "sommarjenna.blogg.se".
  • När hos föddes hade hon blont, nu brunt (som ni ser på bilden).
  • Hon har en brorsa.
  • Hon är med på en hemsida som heter Stardoll.com, där e hon JÄTTE cool (om ni är med så sök på Lupinblomma)!
  • Jenna's favorit årstid är våren, för hon tycker att våren är tillräckligt varm (eller kall, eller vad man nu ska säga).
  • Jenna har en söt vovve som heter Vilja, Vilja är en blandning av en schäfer och rottweiler (stavas?)
  • Jenna älskar att shoppa, bada, vara med Vilja och läsk. (Och mkt mer, det får inte plats att skriva allt)...
  • Jenna ogillar spenat och har fobi för varma grönsaker (och då menar jag det)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jenna har bra humor (enligt henne och mig)...
  • Jenna är duktig i skolan (enligt mig)! ;D
  • Jenna har gröna ögon (som ni kanske ser p

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0