Härligt!

Vad skönt det är med sol! Äntligern är den här! ^^

Jag har tillbringat nästan hela dagen åt att vara utomhus. Efter frukosten tog jag sparkcykeln och åkte en sväng. Jag stannade vid ett stort klätter träd och klättrade upp till trädkronan. Det kommer bild på det senare. Sen åkte jag hem och la mig i gräset hemma och lyssnade på musik. Så skönt! Efter lunch åkte jag till klätterträdet igen. ^^ Hihi, jag älskar att klättra! :) Sen gick jag och mamma till ica och köpte saker till middagen.
På tal om middag så kommer vi få gäster ikväll, vi ska äta racklätt (Stavas?) Det är en grill man sätter på bordet och grillar kött, tomater, OST! Det är min favorit! Heheh..!
Sen är det inget mer planerat. I morgon har jag inte häller några planer. Hittar på något med tiden. :)
//Caroline

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0