Skola och Emilia

God kväll, ätit något gott till middag?

I skolan fick vi tillbaka våra stavnings prov. Jag fick ett fel, det var på blomsterkrans. Jag skrev med två m. Trots ett fel så är jag jätte nöjd! :) Veckans ord som vi också hade så fick jag alla rätt! Now I'm happy! ^^

Efter skolan va' jag med Emilia. Vi spelade råttfällan, nu tycker jag synd om alla råttor som fastnar i sådanna fällor. Både jag och Emilia blev vättskrämda när den slog igen! Haha. ^^. Sen pratade vi lite. Inget mer med det. ;)
Jag har också ätit middag, vi åt tacos! Alltid lika gott! ^^. Ikväll ska jag titta på film, äta godis och mysa! Precis så som en fredag ska vara! :)
Ha en skön fredag!
//Caroline

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0