Trist väder...

Inget bra väder idag, hur är det hos dig?

Jag har varit med Hannah idag, vi tänkte gå ut och köra boll, men vädret hindrade oss tråkigt nog. :( Annars har vi mets pratat och tittat på film.
I skolan var det stavnings prov, det gick bra tror jag. Jag har iaf ett fel, men ett är ju inte så farligt. Men fler kan det ju vara, fröken rättar proven idag. Hoppas på det bästa! :)
Tack för alla söta kommentarer! Blir jätte glad! 

Det kanske blir ett till inlägg innan jag ska gå och lägga mig. Men det vet jag inte säkert. Beror på om jag har något att skriva.
Vill också hälsa alla som är sjuka att ni ska krya på er, sjuktider nu. ♥ Så pussar och kramar från mig så hoppas jag att ni mår bättre efter en natt med ljuvlig sömn! ^^.

//Caroline

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0