Bästa lördagen!!

Hej!! Nu sitter jag i soffan och spelar. Denna dag har varit TOPPEN! PÅ morgonen har jag haft friidrotts tävling. Det gick jätte bra! Två PB (Person bästa) och en silver medalj. PB fick jag i höjdhopp och i 600m. Silvret fick jag i 600m. När jag hade kommit i mål efter 600m, var jag helt slut. Hade inge vatten i kroppen!! Känndes som om jag skulle spy men hade inget att spy upp! (Äckligt jag vet)! Men nu mår jag bättre!
Thihi...! Här e jaaag!! Tkr ni jag ser konstig ut e det nog att jag inte mådde bra... men det synns inte nu. (Tkr jag iaf). Sen när jag kom hem duchade jag. Sen var det middag. TACOS!! Mmm, såå gott! Sen har jag inte kommit så mkt längre. Nu ska jag spela en stund. Ikväll börjar Melodifestivalen. Visste du att Shan Banan ska vara med? (INGEN aning hur han stavas. Jag e inte ett fan...) Och så ska jag äta gott! Igår fick jag 9 läsare, och 3 kommentarer! (Bra att ni anmäler er till veckans blogg)! Det här kallar jag en bra dag!!
Pusss<333

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis för din silver plats!!



Kika in på min blogg och gör veckans quiz!!



Och jag är med i veckans blogg bara satt du vet!!

2012-02-05 @ 10:39:28
URL: http://quizie.blogg.se/



Postat av: Caroline

Tack!! Vad bra att du har anmält dig ;)

2012-02-05 @ 11:20:37
URL: http://coolacarro.blogg.se/




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0