BILD BOMB!! Och en en "snygg" dag! ;)

Hej, idag har jag mest tagit foton! Därför blev rubriken " En "snygg" dag". Azzå att bilderna blev snygga..., fattar du...? Jag, jag vet att jag mest bara svamlar nu.. så nu tänkte jag visa alla bilder!!
Här e jag idag! Jag lockade håret lite. (Bara för skojs skull). ;DD
Sen tog jag lite foton innomhus!
Min sötaa lilla katt, blev jätte nöjd med det här fotot! :D

Jag, mamma o johan var inne på Stinsen. Då köppte jag dessa böcker.
Sen gick jag ut och fotade lite! (Blev inte så länge, för det var kallt ju!)



Sådär! DE bästa ska jag redigera. Rösta på vilken du tkr var snyggast, den bild som får flest röster tänker jag redigera oxå!!
Pusss<333


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dagensblogg resultaten är framme!

Om det blev du, grattis! Om det inte blev du, deppa inte du kan alltid anmäla dig igen :)

2012-02-05 @ 19:01:21
URL: http://alexphoto.blogg.se/




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0