Veckans frågesport!

Hej, jag ska börja med veckans frågesport! Det kanske inte kommer varje vecka, men typ! Det kan handla om olika saker.
Denna veckans frågesport handlar om mig!

Fråga 1. Vad gillar jag mest?

a) Sitta inne och spela dator. b) Ligga och sova. c) Vara ute i naturen.

Fråga 2. Vad är min favvo stil?

a) Mys-pys kläder. b) Jeans och tröja. c) Leggings och en tröja.

Fråga 3. Jag gillar sommaren för att...

a) ...det är varmt och skönt och man kan bada! b) MAN SLIPPER SNÖN!!! c) det är enklare at leka med kompisar.

Fråga 4. Vad är min favvo musik?

a) Lunga låtar som funkar som vaggvisor. b) Alla låtar som man kan dansa till. c) HÅRD ROCK!

Fråga 5. Vad tycker jag om att rita?

a) Kuul!!!!!!!! b) Okej. C) Nja... helst inte.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0