Nyår!!!

Hej, nu har jag inte skrivit på ett tag, men den 30/12-11 så fyllde min hund Viggo år, han blev 4 år.
Min "lilla" älskling! Som ni ser så är han en Schäfer, eller om ni inte såg det så vet ni ju det nu...
Men den 31/12-11 så skulle vi åka till kompisar, vi firade nyår med dom, den dagen lekte jag ed Jenna oxå, jag och Jenna piffade upp oss lite (jag mest med tanke på att det var vi som skulle bort).
Här e jag!!!!!!! Älskar hur jag har fixat håret!
Och så med Jenna oxå:
Den blev lite suddig men jag hoppas att ni ser!
Ha en bra dag (och ett gott nytt år! Om ni har ett nyårs löffte så hoppas jag att ni kommer att klara det! Själv har jag inget...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej! kolla in min blogg har en ny header plus så kan du vinna ett länkning på min frågesport :)

2012-01-06 @ 13:17:11
URL: http://haniixfoto.blogg.se/




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0