Nu tar jag allt

Jag vet inte varför jag aldrig bloggar längre! Min bästa gissning är att blogg.se mobilapp fortfarande inte fungerar. Jag har inte alltid tid att gå in på datorn. OCH att min dator tar typ 15 min bara att komma in på internet. Och då hinner jag liksom inte...
 
Nog med det. I går var jag på Gröna lund med Johan och farmor! Jag åkte Vilda musen, Kvasten, Blå tåget, Pop expresen, Jetline, Extreme, Twister, Bleckfisken xD, Flygande mattan och Lustiga huset. Jag tror det var allt! ;) Jag glömde att åka Katapulten :(. I alla fall, sen köpte jag och farmor en lott på choklad hjulet, och TADAAAM: VI VANN! EN STOOR MARABOU ORGINAL! Eller rättare sagt var det faktiskt farmor som vann. IGEN! Haha, förr förra sommaren vann farmor en likadan! :)) 
 
I lördags och söndags var jag på Bosön och tränade friidtott som jag skev om. Det var jätte roligt! Har bara liite träningsvärk! ;) ^^ Sen när jag kom hem på söndag eftermiddag skulle vi åka och fira farmor som fyllde år! Efter farmor åkte vi till Bogart's (Texas longhorn) i Enebyberg och fikade med Glass! I love ice cream!
 

I måndags var jag med Linn, vi hade jätte kul! Men orkar inte skriva om vad vi gjorde, inlägget är redan långt nog! ;)
 

//Caroline
Bilderna är tagna från google

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0