Tisdag 22/5

Nu är det tisdag och i skolan hade vi slöjd. Jag gjorde 2 halsband, en berlock som bara är en träbit (xDD) och en som är ben/horn av något djur. Det kommer bild på det längst ner i inlägget ;)).

Efter skolan följde Jessica med hem, vi hoppade studdsmatta och åkte till ett klätterträd, men det tyckte inte Jessica var kul.;)) ^^ Istället gick vi hem och tränade på glosorna till engelskan på torsdag.
Då fotade vi mitt rosa träd på tomten, det var ju tur att det har blommat nu, eftersom det vita (som jag visade förut) har tappat alla blommor... :(.

I morgon är det fotbolls turnering bland fyrorna och så är det klassfest klockan 19:00 eller något sådant ;).
Grattis du har läst hela inlägget! Duktigt! ;))) ^^å


Kommentarer
Postat av: Tilde

Fina bilder på blommorna! Min bloggpause är slut så du får gärna kika in på min blogg;)

2012-05-24 @ 18:08:46
URL: http://tiiildeee.blogg.se/




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag ser)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0